شیخ شجاع

– … رای منو پس بده! …میخوام بدمش کروبی!

25 دیدگاه برای «شیخ شجاع»

  1. راستش رو بخواي من به هيچ كدوم نمي خواستم رأي بدم اما بين گند و گندتر و بدتر و بد مجبور به انتخاب شدم .. حالا هم كه اصلن از رأي دادن پشيمون شدم .. البته اگه كروبي حاضر بود از لباس روحانيت در بياد و كمتر تپق بزنه حتماً به اون رأي ميدادم ..موسوسي هم اگر از اشتباهات دهه 60 اش توبه مي كرد و رهنوردبه جاي چادر با كت دامن عكس مي گرفت دوباره موسوي رو به كروبي ترجيح مي دادم و به اون رأي مي دادم .. خب اگه تا حالا گيج نشدي مي توني حدس بزني 4 سال ديگه به كي رأي ميدم .. ; ).. هه هه

    لایک

  2. اول یه تبریک حسابی میگم به شما بی نهایت از کوته نوشت های شما لذت میبرم.درود به شما
    در مورد این قضیه قبل از انتخابات یه اکانت بلاگفا ایجاد کرده بودمhttp://1roozbaroon.blogfa.com/
    تا لحظه اخر نمیخواستم رای بدم.اما نهایت بی انصافی بود که مردم رو نادیده میگرفتم.خوب یا بد هم راه شدم.
    در مورد کروبی واقعا دلم میخواست به کروبی رای بدم چون حداقل تو حرفم خیلی رادیکال تر بود نسبت به موسوی
    اما موج سبز بیکران شده بود.
    بازم ممنون .

    لایک

  3. من به کروبی رای دادم و خوشحالم از این بابت اما در کل هنوز خیلی این دو رو از هم جدا نمی دونم. یعنی فکر نمی کنم موسوی هم خیلی بد عمل کرده . به نظرم کروبی خیلی محبوبتر از سال 84 بود و یکی از دلایلم برای تقلب همین رای سیصد هزار تاییه. از طرفی فکر می کنم تاریخ به بعضی آدمها دو بار فرصت میده و کروبی خودش رو تاریخی کرد. خوش به حالش که یه روز تو کتابهای تاریخ از شجاعتش زیاد خواهند نوشت

    لایک

  4. راهپيمايي بزرگ روز قدس براي رسيدن به آزادي. ساکنين شهرهاي کوچک مثل تفرش، دامغان و … اگر براي روز قدس احساس خطر ميکنيد از پنجشنبه به تهران بياييد. اين راهيست براي شما كه اعتراضتان را فرياد كنيد و به درياي ملت بپيونديد. هركسيکه خود را ايراني ميداند به تهران بيايد تا جمعه 9صبح در يك نقطه اين شيربچه آسيا متمركز شويم و قلب تپنده اش را از شر بيماري كشنده ديكتاتوري نجات دهيم. جمعه صبح چنان يار يكديگر خواهيم بود كه سبزي ما سياهي را چون سيلابي بشويد و ببرد. با هم اگر باشيم، باطل رفتني است.

    لایک

  5. با سلام به شما دوست وبلاگ نویس.
    این یک دعوت نامه است!
    ما، مجموعه ای از نویسندگان و وبلاگ نویسانی هستیم که در مجله اینترنتی سیاه و سفید می نویسیم، با هم بحث می کنیم و طرح ها و سوژه های نو می یابیم. اما تازه در ابتدای راهیم.
    وبلاگ شما، نمایانگر ذوق سرشار و استعداد بالای شما در نویسندگی است. از شما دعوت می کنیم که همراه ما شوید و هر از گاهی با نوشتن مطالب و آثار زیبایتان در مجله، افتخاری بزرگ نصیبمان کنید.
    منتظر حضور سبزتان در وبسایت مجله و ثبت نام و ارسال مطالبتان هستیم.
    مدیر مجله الکترونیک سیاه و سفید.

    لایک

  6. اوا اینجا چه خبره ؟کدوم رای گیری؟کی رفتید رای دادید؟ حالا کیا کاندیدی شده بودند؟ دفعه دیگه به ما هم یه»ندا»بدید!

    لایک

  7. این چند روز خیلی خوش میگذره ایران بدون احمدی نژاد. کاش نیویورک بمونه دیگه نیاد. همونجا رو آباد کنه. اینجا اشباع شده.

    لایک

بیان دیدگاه