نقص عضو

مهمترین اعضای بدن «دل» و «دماغ»ند که اگر دنیا را داشته باشی و این دو را نه، هیچ نداری.

17 دیدگاه برای «نقص عضو»

  1. فکر نمی کردم اول بودن اینقد حال داشته باشه!!:دی
    البته یک چیز دیگری هم هست که ما پیسرها باید حتما داشته باشیم. اولش «ک» …:دی
    آخرش «ر» …: دی
    بابا منظورم کاره!!!:پی

    لایک

  2. خوبه ! می بینی؟ گاهی خوبه که پیش بیاد
    ببین از اون حال چه پستی استخراج شد!

    یاد داستان از قضا آیینه ی چینی شکست
    «خوب شد اسباب خود بینی شکست»
    افتادم!

    لایک

  3. دل که باشه دمـــــــــــاغ خودش میاد.
    ولی دمـــــــــــــــاغ که باشه دل هی دل دل میکنه(واسه چیدنش)

    لایک

  4. سلام. می خوام وبلاگم رو تبلیغ کنم ولی نه به سبک «سلام. وبلاگ خوبی داری. به من هم سر بزن». بلکه کمی متشخصانه تر.
    دو ماهه که مینی مال می نویسم. مدتیه که وبلاگت رو لینک کردم و می خونم.
    می نویسیم که خونده بشیم. دوست دارم تو قسمت لینک هات باشم. موافقی؟

    لایک

  5. واي اگه اون دلي كه نوشتي باشه…. حالا دماغشم نباشه مهم نيست!!! اين روزا اصلن دل و دماغ مهم نيس شرط اينه حس اش باشه كفر نشه هاااا حس زياده تا نظر شما چي باشه تا شما چي بخواي

    لایک

  6. اين مهم نيست كه دل و دماغ داشته باشي يا نه !.. مهم اين است كه دل و دماغت در كدام يك از اعضاي بدنت واقع شده باشند برادر ارزشي من !.. ; «)

    لایک

بیان دیدگاه