غم

April 15, 2010 at 11:07 pm 10 comments

ضجه‌هایی به بلندی سکوت…

Entry filed under: کاریکلماتور. Tags: , , , .

ژانر شب جمعه

10 Comments Add your own

  • 1. سحر  |  April 16, 2010 at 9:32 am

    گاهی اوقات سکوت امروز صد بار برتر از سوگواری فرداست…

    Like

    Reply
  • 2. ANNAMAZ  |  April 16, 2010 at 11:17 am

    بمیرم

    Like

    Reply
  • 3. داروگ  |  April 16, 2010 at 2:11 pm

    که شنیده نمی شوند….

    Like

    Reply
  • 4. م  |  April 16, 2010 at 10:36 pm

    مثل عربده در خلاء

    Like

    Reply
  • 5. morteza  |  April 17, 2010 at 7:42 am

    من اين مدلي را شنيده بودم
    “سكوتم ضجه هاي بي صداست”
    در كل خيلي فرق نمي كند.
    بد چيزي است.

    Like

    Reply
  • 6. ترخان  |  April 18, 2010 at 1:00 am

    اگه خدا بودم…
    روی سنگ قبرم می‌نوشتم…
    مملکته داریم؟!

    جالب بود خوشم اومد .

    اصلا حال می کنم وبلاگت خیلی باحاله هر کی میاد لا اقل 3 چهار پستش رو می خونه !

    متنی رو که برای دیگر وبلاگ ها کپی کردم برای شما هم کپی می کنم ! :

    سلام .

    حال شما خوبه ؟ امیدوارم خوب باشی .

    این نظر نیست بلکه دعوت نامست .

    تورو خدا ببخشید اگه خشک و خالیه ، دیگه همین تو دستو بالمون بود .

    یه مسابقه می خوایم راه بندازیم مربوط به وبلاگ نویسان گرامی در هر زمینه ای که می نویسید .

    مطلب رو بخون اگه دوست داشتید شرکت کنید .

    منتظرتون هستم .

    آها ، راستی تا یادم نرفته بگم که این مسابقه فقط 24 شرکت کننده رو در مسابقه شرکت می ده .

    جایزه هم داره از نوع نا نفیس ! اما برای وبلاگ نویسان بسی نفیس !

    تا تعدادشون به 24 نرسیده ، شرکت کن !

    Like

    Reply
  • 7. khoddargir  |  April 18, 2010 at 10:43 am

    من خیلی شنیدم..ضجه ها رو
    هر روز حتی در خواب…
    اسم این رو باید ژانر می ذاشتی…
    ژانر سکوت…

    Like

    Reply
  • 8. دلشده=شهریار  |  April 19, 2010 at 12:41 pm

    سلام دوست عزیز من
    یه سر به وبلاگه من یزن

    Like

    Reply
  • 9. احسان  |  April 19, 2010 at 2:21 pm

    و فریادهایی به وسعت بغض

    Like

    Reply
  • 10. شهرام  |  April 22, 2010 at 5:44 pm

    روزی که این ضجه ها از سکوت هم بلندتر شوند…..

    Like

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


خوراک کوته‌نوشت

Categories

Archives

Blog Stats

  • 242,732 hits

Feeds


