ما آدمها

December 6, 2009 at 9:11 am 20 comments

هنگام آشنایی, به زور دنبال شباهتهای نداشته‌مان می‌گردیم؛ لحظه‌ی جدایی, به زحمت در پی بزرگ نشان دادن تفاوتهای کم و کمرنگ شده‌مان!
Entry filed under: کاریکلماتور. Tags: , , , , , , , , , .

ژانر فرهنگ لغت

20 Comments Add your own

  • 1. سحر  |  December 6, 2009 at 10:49 am

    من هنگام آشنایی همه اش تفاوت های منحصر به فرد طرف با بقیه را رصد میکنم و موقع جدایی به خوش باوریهای خودم و زرنگی اون تو نقش بازی کردم می اندیشم.

    هوای تازه کیمیاست چه برسه به انسانهای تازه…..

    Like

    Reply
  • 2. ANNAMAZ  |  December 6, 2009 at 10:59 am

    من از همون اول فقط تفاوت می بینم 🙂

    Like

    Reply
  • 3. Fatemeh  |  December 6, 2009 at 11:36 am

    به نظرم من مازوخیسم دارم، چون موقع جدایی بازم دنبال شباهت ها می گردم، از طرف مقابل -با همه ی بدی هایی که در حقم کرده- یه فرشته ی دوست داشتنی می سازم، تا دل کندن ازش سخت بشه، تا مثل دیوونه ها سر هیچ و پوچ، سر یه مسئله بی اهمیت، سر یه آدم بی ارزش، بشینم گریه کنم . . .

    Like

    Reply
  • 4. آبان  |  December 6, 2009 at 11:47 am

    لعنت به سروتونین!!

    Like

    Reply
  • 5. koromozome na maloom  |  December 6, 2009 at 3:04 pm

    متاسفانه دقیقا همین طوریه…

    Like

    Reply
  • 6. مستانه  |  December 6, 2009 at 4:44 pm

    موقع جدایی به این فکر میکنم که چرا از اول اینو قبول کردم و چطور تونستم این مدت تحملش کنم انگار کور بودم

    Like

    Reply
  • 7. Ghalam  |  December 6, 2009 at 7:04 pm

    به نظر من آدم ها مثل دو نیمه یک چیزند و باید مکمل هم باشند نه شبیه هم!

    Like

    Reply
  • 8. mahbub  |  December 6, 2009 at 9:57 pm

    سخت نگیر برادر! آدمیم دیگه برای همین آزمون و خظا ها اینجا هستیم مگه نه؟
    🙂

    Like

    Reply
  • 9. فرزاد محمدی  |  December 6, 2009 at 10:51 pm

    حکم قاطع و همه گیری است.

    Like

    Reply
  • 10. Portable Soul  |  December 7, 2009 at 12:40 am

    اصل مطلب، زدین توی خال

    با اجازه مطلبتون لینک شد

    Like

    Reply
  • 11. زری  |  December 7, 2009 at 8:32 am

    فکرشو که می کنم می بینم که چاره ای هم مگه هست!!؟؟
    زمان آشنایی همو نمیشناسیم که !! پس مجبوریم به زور دنبال شباهت باشیم
    موقع جدایی هم که شاید همو می شناسیم شاید مثل هم شدیم . ..پس تفاوتهامونو هرچند کوچک مستمسک قرار می دیم!!
    و خاصیت انسان این است
    نسیان….

    Like

    Reply
  • 12. لاغر  |  December 8, 2009 at 1:14 am

    دقيقن.
    خيلي خوب بود

    Like

    Reply
  • 13. Mimimal  |  December 8, 2009 at 2:40 am

    دقیقا

    Like

    Reply
  • 14. me  |  December 8, 2009 at 7:00 pm

    شرایط لازم و کافی … به اول و آخر نیست اخوی

    !!! بازه ی انتگرالش ایراد داره
    ! … شایدم روش حل مسئله

    Like

    Reply
  • 15. مکتوب  |  December 8, 2009 at 11:17 pm

    زد ي به هدف.

    Like

    Reply
  • 16. مهشید  |  December 9, 2009 at 4:27 pm

    خوبه اینا رو میگی..فکر کردم فقط خودم این جوریم
    !!!

    تا حالا فکر کردی ما چقدر شبیه به همیم؟ مثلاً جفتمون از کامپیوتر استفاده می کنیم…! دی

    Like

    Reply
  • 17. دایی لیلا  |  December 10, 2009 at 8:46 am

    نوشته هات زيباست
    با اجازتون شما رو لينك كردم

    Like

    Reply
  • 18. ایمان  |  December 10, 2009 at 1:17 pm

    لطفا با طلا بنویسید

    Like

    Reply
  • 19. تخته سیاه  |  December 18, 2009 at 11:16 pm

    ناب نوشته ها
    .
    .
    .
    کلی مایه حسودیه نگاهت به زندگی
    .
    .
    .
    آفرین رفیق

    Like

    Reply
  • 20. امین  |  December 21, 2009 at 8:09 pm

    مگه چاره ی دیگه ای هم هست…؟

    Like

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


خوراک کوته‌نوشت

Categories

Archives

Blog Stats

  • 242,732 hits

Feeds


