رسوب

October 21, 2008 at 10:01 pm 6 comments

اگر “خوبی”ها ماندگار می‌شوند برای این است که “خوب”ها همیشه “ته‌نشین” شده‌اند.
Entry filed under: کاریکلماتور. Tags: , , , , .

ادبیات مودبانه مترو

6 Comments Add your own

  • 1. محمود  |  October 21, 2008 at 10:39 pm

    از من دلشــده دوری و صبوری مطلـب

    من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم

    Like

    Reply
  • 2. فنسی فری  |  October 22, 2008 at 10:06 am

    همه با ته میشینن آقا جان

    Like

    Reply
  • 3. اميدانه هاي اميد  |  October 22, 2008 at 8:23 pm

    اينجا رو مثل روز اول كع اومدم دوست دارم … نمي دونمم چرا
    ببخشيد كه كمتر نظر ميزارم … ولي حتي يك پست رو هم از دست نمي دم …

    Like

    Reply
  • 4. مسافر  |  October 22, 2008 at 10:24 pm

    مثل من که همیشه ته نشین بوده ام ….

    Like

    Reply
  • 5. محبوب  |  October 23, 2008 at 8:00 am

    خیلی حکیمانه بود
    احسنتم!ا

    Like

    Reply
  • 6. hafez  |  October 23, 2008 at 9:33 pm

    Like

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


خوراک کوته‌نوشت

Categories

Archives

Blog Stats

  • 242,713 hits

Feeds


